kskonstblogg

fredag 23 maj 2008

ett bloggförsök

Lördag den 24 maj 2008

Nollgradigt i morse, nu skiner solen , några vita moln, en blå himmel.
Dagens göra: Kratta löv. En promenad. Leka med webbkameran.

Jag hade köpt högtalare till bärbara, på en auktion, men glömde kvar adaptern.
Som med färgpatroner, kostar extraprylar för mycket.

Som tur hittade jag en adapter med rätt egenskaper på second hand.
För en extrakoll besökte jag teknikaffären. Allt OK. Men, en webkamera lockade.
Quick Cam messenger 199 kr. Jättespännande. Alltid roligt att lära sig nytt på datorn.

Kanske räcker inte kvaliten för att fota nya akvareller som jag sätter in på mitt
galleri i Pbase,

pbase
med länk i min hemsida.

hej från Karin S









Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida